Training klantgericht schrijven

Schrijf eindelijk die pakkende tekst die je klanten raakt!

Als ondernemer moet je veel doen om je klanten te bereiken. Mailen, offertes maken, zichtbaar zijn op sociale media… Zorg dat jouw boodschap ook echt aankomt! Want hoe maak je een pakkende tekst waar je klant zich in herkent? Hoe voorkom je een hele berg aan ‘ik’- boodschappen? Hoe richt je je website in zodat je goed gevonden wordt? En wat zet je in je flyers? Wat wil die klant eigenlijk van je weten?

Hoe zorg je dat je jouw product of dienst beter verkoopt dan je concurrent? Volg de training Klantgericht schrijven!

Na deze inspirerende middag weet jij verschillende manieren om vanuit je klant te denken en te schrijven. We gaan samen aan de slag om jouw passie te vertalen naar de wensen en vragen van je klant. Na afloop heb je in ieder geval al een pakkende tekst paraat die je kunt gebruiken om jouw bedrijf aan te prijzen. Wil je deze training alleen voor jouw eigen bedrijf, dus incompany? Ook dat kan, in overleg spitsen we de training toe op jouw bedrijf.

Training Klantgericht schrijven bij Ennatuurlijk

Enkele reacties van deelnemers:

“Erg leuk om met mensen uit verschillende invalshoeken samen te werken, heel inspirerend. Verfrissend! Dat is wel echt mijn kernwoord van vanavond.”

“Valkuilen herkennen! Inspirerend!”

“Prima tips, je leert nog beter over je woorden nadenken en denken vanuit de klant.”

“Andere cursus dan ik dacht. Positief. Een aanrader.“

“Hele nuttige tips en methoden die de stukken die ik zal schrijven in de nabije toekomst zeer positief zullen beïnvloeden”

“Een kleine investering voor een leven lang schrijfplezier.” “Een aanrader! Manon Kummer geeft perfecte tips op een heel prettige manier.”